Interne linkFAQ:
Abonnementen en Reservaties
  • Wat gebeurt er met mijn reservatie als ik niet kan komen?
    • Je kan je reservatie steeds vooraf VERPLAATSEN naar een ander moment, indien het max. aantal  reservaties dit toelaat (max. 10 pers per half uur) en steeds binnen de geldigheidsduur van je abonnement.  Heb je een vaste reservatie NIET vooraf verplaatst dan vervalt dit trainingsmoment en kan dit niet meer opgenomen worden.
  • Wat als mijn reservatie valt tijdens een sluitingsdag van FIT & CO ?
    • Vaste reservaties die vallen op sluitingsdagen van FIT & CO (behalve het jaarlijks verlof, zie verder) moet je verplaatsen; zo hou je continuïteit in je training.
  • Wat gebeurt er met mijn trainingsmomenten die niet opgenomen zijn voor de einddatum van mijn abonnement?
    • Trainingsmomenten die niet zijn opgenomen voor de einddatum van je abonnement worden NIET overgedragen naar een volgend abonnement! Zorg er dus voor dat je je reservatie verplaatst, zo zorg je zelf voor voldoende continuïteit in je training.
  • Wat als ik ziek ben?
    • De einddatum van je abonnement wordt alleen verlengd met een doktersattest langer dan 1 week. De verlenging geldt enkel voor de DUUR vermeld op het doktersattest. Bij stopzetting langer dan 1 maand behoud je  je trainingsmomenten, maar verlies je je vaste reservatie(s).
    • Ben je minder dan een week ziek of kan je een week niet aanwezig zijn, dan moet je je reservatie verplaatsen binnen de einddatum van je abonnement.
    • De einddatum van PROMO-abonnementen wordt nooit verlengd!
    • Abonnementen worden niet terugbetaald.
  • Wat als ik met vakantie ga?
    • De einddatum van je abonnement wordt alleen verlengd als je ons een ingevuld formulier “Aanpassing abonnement - VAKANTIE” bezorgt  VÓÓR je op vakantie vertrekt. Nadien is een aanpassing NIET meer mogelijk. Welke aanpassingen mogelijk zijn, staat vermeld op dit formulier. Je vindt dit formulier aan de balie.
  • Wat gebeurt er met mijn reservaties tijdens de jaarlijkse sluiting van FIT & CO in juli?
    • Heb je een GELDIG abonnement tijdens de jaarlijkse sluiting van FIT & CO in juli, dan wordt de einddatum van je abonnement automatisch verlengd voor deze periode.
    • De einddatum van PROMO-abonnementen wordt nooit verlengd! 
  • Wanneer moet ik mijn abonnement verlengen om mijn VASTE reservatie te behouden?
    • Wens je bij vernieuwing van je abonnement je vaste reservaties te behouden; dan moet je tijdig je abonnement verlengen; doe je dit niet dan kunnen wij je vaste reservatie voor de duur van je abonnement NIET garanderen.
      • voor een 3M abonnement; minstens 2 weken voor einddatum
      • voor een 6M abonnement; minstens 3 weken voor einddatum
      • voor een 12M abonnement; minstens 1 maand voor einddatum
  • Kan ik vrij komen trainen bij Fit & CO?
    • We bieden je een training op maat van 1 uur  met een vaste reservatie voor de duur van dat abonnement aan. Om overbezetting van de zaal te voorkomen en aangenaam trainen mogelijk te maken, laten we slechts 10 reservaties per half uur toe. Je kan dus niet NIET vrij; dwz zonder reservatie, komen trainen. Misbruik  kan leiden tot stopzetting van het abonnement.
Hartslagmeter
  • Heb ik een hartslagmeter nodig?
    • Fit & CO biedt je een sportmedisch correcte training aan, daarbij hoort de registratie van je hartslag. Je kan een hartslagmeter van FIT & CO gebruiken.
    Privacy                                              
    • Wat doet Fit & CO met mijn gegevens?
      • De gegevens die door jou aan ons verstrekt worden, worden enkel gebruikt door Fit & CO voor abonnementenbeheer en om je een correct trainingsschema aan te bieden. Deze gegevens worden niet doorgegeven aan derden. Je hebt altijd en kosteloos recht op inzage van je gegevens (via kopie) en op wijziging of schrapping ervan, je kan dit aanvragen via administratie@fitenco.be.
      • Je e-mailadres wordt enkel gebruikt om clubactiviteiten kenbaar te maken of een nieuwsbrief te ontvangen. Wens je dit niet te ontvangen dan kan je ons dit meedelen via administratie@fitenco.be of op de link “uitschrijven” klikken onder aan de mail.
      • Fit & CO  zal steeds je toestemming vragen om foto’s te publiceren.  Wens je dit niet of wil je een foto te laten verwijderen, mocht je het er later toch niet mee eens zijn, dan kan je ons dit meedelen via administratie@fitenco.be

    Bestand

    Lees ook ons huisreglement

    Download dit hier